Често задавани въпроси
За TravelCard.BG
TravelCard.BG е иновативна онлайн платформа, през която може да разглеждате и сравнявате условията за почивка в различни хотели и да изберете най-подходящата за Вас. Закупувайки Вашата почивка през TravelCard.BG имате сигурността да се доверите на лицензиран туроператор с над 10 години опит - Пропър Холидей ЕООД (лиценз РК-01-6927 към Министерство на Туризма на Република България).
Изисква ли се регистрация?
Може да закупите избраната почивка и без регистрация. Ако решите да се регистрирате попадате автоматично в нашата клубна програма, която Ви носи допълнителни преференции.
Клубна програма
Всеки регистриран потребител на TravelCard.BG може да се възползва от преференциите на клубната програма. Поканете приятели и получете допълнителен бонус. Участието в клубната програма е безплатно.
Начини за плащане
Може да заплатите чрез банков превод или на каса на Easypay .
100% Гаранция за Вашите средства
Всички пакети имат ясно указани анулационни условия. Имате право на безплатна анулация и пълно възстановяване на заплатената сума в срок до 14 дни съгласно указаните срокове за конкретния избран от Вас пакет. Суми по резервации, които са предварително обявени с условие без право на анулация не подлежат на възстановяване.
Какво става след плащане?
След заплащане на Вашата почивка ще получите на указания от Вас имейл документ за настаняване (ваучер), който следва да разпечатате и да представите при пристигане в хотела. Важно е да проверите данните в имейла и ваучера за настаняване (дати на престой, брой гости, брой деца, вид изхранване, вид помещение) и да се уверите, че правилно сте заявили своята почивка. Внимание : Сгрешени данни при подаване на резервацията Ви може да доведат нейния провал и загуба на средства! Клиентът е изцяло отговорен да провери въведените данни.
Попълнете коректни данни за Вашата почивка
Важно е при правенето на Вашата поръчка за почивка да въведете коректен имейл и телефон за връзка, защото без тях няма да можем да осъществим контакт с Вас .
Всички показани хотели ли имат места?
В TravelCard.BG част от хотелите могат да се поръчват директно, а за друга част трябва да изискаме допълнително потвърждение за свободни места. Затова за някои хотели е възможно да получите информация при Вашата резервация, че е необходимо да изчакате потвърждение от наш служител.
Чакам потвърждение от администратор
Част от пакетите изискват допълнително потвърждение от наш администратор. След проверка за свободни места в рамките до 24 часа ще получите писмено потвърждение на имейл за Вашата резервация, след което трябва да валидирате Вашия избор окончателно, или наш консултант ще се свърже с Вас при липса на свободни места в хотела.
Сгреших датите
Ако сте объркали датите на заявената поръчка, но все още не сте платили може да я анулирате от Вашия профил – секция резервации. След това може да направите отново нова поръчка. Ако сте извършили плащане или не може да анулирате поръчката, моля свържете се с наш консултант на 0899979585.
Обърках възрастта на децата
Ако сте объркали параметри по заявената поръчка, но все още не сте платили може да я анулирате от Вашия профил – секция резервации. След това може да направите отново нова поръчка. Ако сте извършили плащане или не може да анулирате поръчката, моля свържете се с наш консултант на 0899979585.
При пътуване в чужбина
Условията за пътуване в чужбина са различни за всеки пакет и държава, затова следва внимателно да се запознаете с предоставената информация в нашата платформа и при допълнителни въпроси потърсете съдействие от наш служител.
Не намирам отговор на моя въпрос
За всякакви други въпроси, за които не откривате отговор в тази секция моля свържете се в работно време с наш служител на 0899979585 .