Често задавани въпроси

За TravelCard.BG arrow logo arrow logo

TravelCard.BG е иновативна онлайн платформа, през която може да разглеждате и сравнявате условията за почивка в различни хотели и да изберете най-подходящата за Вас. Закупувайки Вашата почивка през TravelCard.BG имате сигурността да се доверите на лицензиран туроператор с над 10 години опит - Пропър Холидей ЕООД (лиценз РК-01-6927 към Министерство на Туризма на Република България).

Изисква ли се регистрация? arrow logo arrow logo

Може да закупите избраната почивка и без регистрация. Ако решите да се регистрирате попадате автоматично в нашата клубна програма, която Ви носи допълнителни преференции.

Клубна програма arrow logo arrow logo

Всеки регистриран потребител на TravelCard.BG може да се възползва от преференциите на клубната програма. Поканете приятели и получете допълнителен бонус. Участието в клубната програма е безплатно.

Начини за плащане arrow logo arrow logo

Може да заплатите чрез банков превод или на каса на Easypay .

100% Гаранция за Вашите средства arrow logo arrow logo

Всички пакети имат ясно указани анулационни условия. Имате право на безплатна анулация и пълно възстановяване на заплатената сума в срок до 14 дни съгласно указаните срокове за конкретния избран от Вас пакет. Суми по резервации, които са предварително обявени с условие без право на анулация не подлежат на възстановяване.

Какво става след плащане? arrow logo arrow logo

След заплащане на Вашата почивка ще получите на указания от Вас имейл документ за настаняване (ваучер), който следва да разпечатате и да представите при пристигане в хотела. Важно е да проверите данните в имейла и ваучера за настаняване (дати на престой, брой гости, брой деца, вид изхранване, вид помещение) и да се уверите, че правилно сте заявили своята почивка. Внимание : Сгрешени данни при подаване на резервацията Ви може да доведат нейния провал и загуба на средства! Клиентът е изцяло отговорен да провери въведените данни.

Попълнете коректни данни за Вашата почивка arrow logo arrow logo

Важно е при правенето на Вашата поръчка за почивка да въведете коректен имейл и телефон за връзка, защото без тях няма да можем да осъществим контакт с Вас .

Всички показани хотели ли имат места? arrow logo arrow logo

В TravelCard.BG част от хотелите могат да се поръчват директно, а за друга част трябва да изискаме допълнително потвърждение за свободни места. Затова за някои хотели е възможно да получите информация при Вашата резервация, че е необходимо да изчакате потвърждение от наш служител.

Чакам потвърждение от администратор arrow logo arrow logo

Част от пакетите изискват допълнително потвърждение от наш администратор. След проверка за свободни места в рамките до 24 часа ще получите писмено потвърждение на имейл за Вашата резервация, след което трябва да валидирате Вашия избор окончателно, или наш консултант ще се свърже с Вас при липса на свободни места в хотела.

Сгреших датите arrow logo arrow logo

Ако сте объркали датите на заявената поръчка, но все още не сте платили може да я анулирате от Вашия профил – секция резервации. След това може да направите отново нова поръчка. Ако сте извършили плащане или не може да анулирате поръчката, моля свържете се с наш консултант на 0899979585.

Обърках възрастта на децата arrow logo arrow logo

Ако сте объркали параметри по заявената поръчка, но все още не сте платили може да я анулирате от Вашия профил – секция резервации. След това може да направите отново нова поръчка. Ако сте извършили плащане или не може да анулирате поръчката, моля свържете се с наш консултант на 0899979585.

При пътуване в чужбина arrow logo arrow logo

Условията за пътуване в чужбина са различни за всеки пакет и държава, затова следва внимателно да се запознаете с предоставената информация в нашата платформа и при допълнителни въпроси потърсете съдействие от наш служител.

Не намирам отговор на моя въпрос arrow logo arrow logo

За всякакви други въпроси, за които не откривате отговор в тази секция моля свържете се в работно време с наш служител на 0899979585 .